Khamis, 11 Februari 2010

break time...........


minggu bersenang lenang... aku cuti sampai 15 feb.aku nak duduk umah dah menghabis kan sisa
sisa biskut kat dalam balang.nak jaga ayah mertua ku yang sekarang ni tengah terlantar kat IJN.
kesan dari asap rokok yang dihisap beliau, aku kaget dengan amaran doktor dan pengalaman ayah mertua aku, membuat kan aku takut nak hisap rokok. tapi sifat itu bersifat sementara ....

2,3 hari ni aku aku tak dapat nak merasa kenikmatan cofffee sebenar,
pasti starbuck berdekatan rumah aku menjadi mangsa lepak aku nanti.. takde activity yang aku rancang, cume hang out bersama rakan rakan. dan che e gu.
macha kat tempat kerja ku mempromosikan kedai teh tarik kat kawasan jalan choket, pasti ku terjah utuk merasa kenikmatan teh tarik... yang heboh diperkatakan sedap.............
ok............... break time

Tiada ulasan:

Catat Ulasan