Khamis, 21 Januari 2010

catatan kedua aku berkisar pengalaman ku berchating di ym.
ha ha munkin setengah pihak akan berfikir aku ketinggalan zaman, orang dah berduyun duyun, baru ko nak jengah, well secara jujur nye, aku dah lame meninggalkan zaman berchating di internet semenjak sms mengambil alih beberape tahun lalu, so sistem sudah di upgradekan sehingga aku lupe bagai mane nak memule kan ye kembali, well walau bagai mana pun pagi tadi/smalam kot aku terjumpe lagi rakan lame aku yang menganjurkan pembukaan blog aku tu lagi sekali datang membantu aku menghidupkan semula zaman berchating ni, well agak impessive., tak macam dolu dolu, dan aku agak kaku sedikit, terkial kial , seronok gak rase nye, terkenang zaman remaja aku sewaktu internet baru di war war kan dahulu, aku berchating sampai tak reti nak balik, so skang ni zaman bertambah cangih mangih sehingga aku pula tak reti nak tido, kagum dengan perkembangan dunia sekarang, zaman teknologi kata kan, URBAN kot. well yang diluar sane, walau pun internet ni dah lame beroperasi sepenuhnya, dah sekarang dah main potong potong'
kite sebenarnya masih belum terlambat untuk belajar sesuatu yang baru, mungkin pada kite baru, tidak pada orang lain, korang hentam je sampai korang terer... sampai satu tahap korang mesti terer punye.

2 ulasan:

  1. baru lah urban! perlu ke aku sebut urban kat sini..wa tak sihat lah hari ni..

    BalasPadam
  2. pergh!!!!!!!!!!!1 gambar anak murid che e gu! bukan main lagi

    BalasPadam