Rabu, 10 Februari 2010

what the barbarian

what the barbarian am i.................
persis hati ku selepas aku menampar muka anak sulung yang baru berusia 4 tahun.
selepas.. die membuat kekacauan dalam rumah..  habis bedak ditaburnya sekeliling rumah, habis kolah mandi , terpaksa aku tukar air selepas berus jamban dicampakkan nya kedalam, habis henpon pakcik die, direndamkan  nya didalam besen..
aku bukan bemaksud untuk menghukum die, cube untuk mendidik..
tapi tindakan aku, cara aku salah sebenarnya... aku tak tahu bagaimana hendak mengasuh kanak-kanak seusia itu, apa harus aku buat. aku sudah berusaha untuk mendidik dengan cara lembut.. tetapi... gagal jawapan nya.
aku cube untuk mengawal temper aku,, dan die bukan lah lawan ku.. kenapa aku perlu menampar die.
aku benar benar kesal dengan tindakan ku..
akan kupastikan.. tamparan aku tu yang pertama dan terakhir...




to FARISH AMMAR ; akan ayah pastikan tamparan kuasa kuda tahap gaban ayah tu yang pertama singah dan yang terakhir, kali ini ayah cube practikan tendangan padu maut tahap kesatria perkasa hitam pada dada mu pula 

1 ulasan:

  1. u dun feel so bad ok..tampar untuk mengajar..dulu akupernah mcm ni..memang terasa menyesal..tak pe..asal bnde beri pengajaran..cool beb

    BalasPadam